
در دیدار رئیس اتاق بازرگانی همدان با رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و ارمنستان بر اینکه برندسازی راه جهانی شدن است، تاکید شد.
من گزارش میدم روزنامه از روابط عمومی اتاق بازرگانی معادن و کشاورزی همدان، رئیس اتاق بازرگانی همدان در این دیدار بر همکاری بهتر اتاق بازرگانی همدان و اتاق مشترک ارمنستان برای شناسایی بازارهای جدید و پاسخگویی به بازارهای جدید تاکید کرد. نیاز بازارهای هدف در خصوص محصولات تولیدی در استان همدان و همچنین حضور فعالان اقتصادی استان در نمایشگاه های کشور ارمنستان تاکید کرد.
رحیم مرتضایی بر اهمیت برندسازی در توسعه صادرات محصولات تاکید کرد و افزود: برندسازی حاصل هم افزایی تجارت و صنعت است و می تواند زمینه ساز توسعه تولید داخلی و شکوفایی ملی شود.
وی خاطرنشان کرد: ایجاد زیرساختهای توسعه برندهای ملی، حمایت از شرکتهای دانشبنیان و بخش خصوصی میتواند حضور برندهای برتر را در عرصههای مختلف دنیا تقویت کرده و موجب تداوم حضور برندهای ایرانی در جهان