منو سایت

راهنمای هوش شرکتی: قسمت 2

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار جهان
راهنمای هوش شرکتی: قسمت 2


ویژگی – گاهی اوقات از کارشناسان Cipher Brief با تجربه در هر دو بخش دولتی و خصوصی می خواهیم تا نظرات خود را در مورد مسائل امنیتی به اشتراک بگذارند. تو میتوانی بخوانی قسمت 1 هوش شرکتی در The Cipher Brief.

ضروری تجارت

هوش یک رشته است، اما کسب و کار ضروری است. پس باید اینطور رفتار کنیم.

ایجاد یک برنامه هوش شرکتی محلی پر رونق به آینده نگری (یا حداقل نرمش) یک مدیر عامل شرکت بستگی دارد. آنها باید ارزش را در هوش ببینند. برای دیدن ارزش، این هوشمندی باید مرتبط، روشنگر و فعال باشد – به این معنی که شما چیزی (یا وعده چیزی) را به آنها می دهید که به طور قابل توجهی اعتبار مالی یا اعتبار شرکت را تغییر می دهد.

اما برای این سه چیز، باید دلیل وجود شرکت خود را بشناسید و بدانید که چگونه به نیازها و انگیزه مشتریان داخلی شما تبدیل می شود و بی قرار به دنبال چیزهایی باشید که این نیازها و انگیزه ها را تغذیه می کند.

  • شرکت ها اغلب انگیزه های ثانویه برای کسب و کار خود دارند. نوع دوستی، نوآوری، شهروندی جهانی. اما اولین تعهد همیشه نسبت به سهامداران آن است. در قلب هر تصمیمی، هر ابتکاری یک امر ضروری کسب و کار است. معاملات باید انجام شود. استراتژی باید پیشرفته باشد. هوشی که تولید می‌کنید، توصیه‌هایی که می‌دهید، و فعالیت‌هایی که از طرف رهبران خود انجام می‌دهید، باید این انگیزه اساسی و اصلی مشتری شما را در نظر گرفته و منعکس کنند. کار شما استفاده از هوش برای یک نقشه راه بسازید، نه اینکه فقط موانعی در مسیر پیدا کنید، به یک نتیجه تجاری مثبت.
  • مربی من (کارشناس رمزگذاری پل کولبه) همیشه می گوید:بهترین اطلاعات به بهترین مشتریان می رسدبدیهی است که این بدان معنا نیست که ما چیزهای خوب را برای مشتریانی که بیشتر دوستشان داریم نگه می داریم. این بدان معناست که هر چقدر هم که هوش شما مرتبط، روشنگر و موثر باشد، برای مشتری که نمی داند چه چیزی بخواهد یا چگونه از آن استفاده کند، بی معنی است. «مشتری خوب» چرخه هوشمندی را درک می کند، به اندازه ای که با شما کار کند تا نیازهای هوشمند معناداری را ایجاد کند که منجر به یک محصول هوشمند می شود که بتواند از آن برای تصمیم گیری های دشوار استفاده کند. مشتری خوب می داند که چگونه از هوش شما استفاده کند و چگونه توزیع شما را با بازخورد و نیازهای جدید مرتبط کند. پس چگونه مشتریان خوبی به دست آوریم؟
  • وظیفه شما ایجاد مشتریان خوب است. دنیای ما برای ما شهودی است، اما برای همه شهودی نیست. ما باید از همدلی برای مشتریان خود استفاده کنیم، به آنها بیاموزیم که هوش چیست و چیست و به آنها نشان دهیم که چگونه با توپ بازی کنند. این سفری است که بلوغ اغلب زمان می برد، ایجاد روابط کاری مثبت، هدایت چرخه و نشان دادن ارزش. در همان زمان است همچنین وظیفه شما تبدیل شدن به یک تاجر خوب است. به مشتری خود گوش دهید دریابید که آنها چگونه ریسک و فرصت را ارزیابی می کنند. سیاست داخلی شرکت را بیاموزید. به جای اینکه آنها را مجبور کنید زبان شما را یاد بگیرند، به زبان آنها صحبت کنید. مهمتر از همه، به آنها کمک کنید که شما را به عنوان یک گوش دلسوز و یک پاسخ بالقوه منحصر به فرد برای برخی از مشکلات خود ببینند. و الزامات تجاری را به خاطر بسپارید.
  • “مشتریان خوب” فراتر از “می توانم / نمی توانم؟” رشد خواهند کرد. «آیا یا نه» و «چگونه» مسائل اطلاعاتی. این یک نقطه دگرگون کننده برای برنامه شما است: شما فراتر از تاکتیکی حرکت کرده اید و به سمت استراتژی حرکت کرده اید. شما دیگر تیک بوکس نیستید، شما یک مشاور هستید. نظم و انضباط شما مستلزم آن است که رابطه شما با مشتری در طول چرخه عمر معامله و در طول عمر عملیات سرمایه گذاری وجود داشته باشد. این جوهر هوش است چرخه، و طبیعتاً الزامات پیچیده تری را با نتایج با شرط بندی بالاتر ایجاد می کند. اما حتی برنامه‌های اطلاعاتی بالغ نیز در آخرین لحظه‌ها وارد معاملات «نهایی موشکافی» می‌شوند. هوش تمرین ایست بازرسی نیست. این را به عنوان زنگ خطر و فرصتی برای رشد بشنوید.
  • تلاش های خود را بر روی ابتکارات و مشتریانی که بیشترین ارزش یا ریسک را برای شرکت نشان می دهند، اولویت بندی کنید. منابع اطلاعاتی محدود، گران و حساس است. باید در جایی که فراهم می کند استفاده شود بزرگترین ضربه به پول.
  • خودت را وقف آنچه من می نامم “توسعه کسب و کار داخلی«این به معنای پیگیری مداوم جبه‌های جستجوی پنهان در شرکت است. خود را برند کنید. تبلیغات. زمین خود را بسازید، چند بار آن را امتحان کنید و سپس آن را درست تر انجام دهید. شما به اندازه «مشتریان خوب» در حال رشد خود در سفر هستید.
  • در عین حال مال شما ارزش آن به اندازه شبکه خارجی شما است. شما باید ذهنیت کارمندی داشته باشید. پیگیری مداوم منابع جدید، تامین کنندگان جدید، ابزارهای فنی جدید، روابط جدید. معکوس کردن کسانی که منسوخ شده اند یا دیگر برای هدف مناسب نیستند. و شما باید این روابط را معنادار کنید – اعتماد باعث ایجاد شفافیت می شود، که ریسک عملیاتی یا اخلاقی را کاهش می دهد و به شما وفاداری بیشتری به اطلاعات خام و کنترل بیشتری بر روش به دست آوردن آن می دهد.
  • نگاه کردن به تیم های اطلاعاتی صرفاً به عنوان “متخصص در این موضوع” آسان و تنبل است. درست است: متخصصان اینتل معمولاً از نظر موضوع یا موقعیت جغرافیایی SME هستند. اما در این صورت مدیران چگونه ارزش پیشنهادی شما را از همه «متخصصان» اساساً باهوش دیگر متمایز می کنند؟ ارزش تمایز واقعی زمانی به دست می آید که بتوانید تیم خود را به عنوان «ترفیع کنیدکارشناسان فنی عمیق. این بدان معناست که فقط دانستن چیزها کافی نیست. این سختگیری و انضباط مرتبط با نحوه درک شما از این “چیزها” و همان نظم و انضباط در پشت کاری است که با این “چیزها” انجام می دهید. تیم شما مهارت خود را یاد گرفته، تمرین کرده و اصلاح کرده است تا اطمینان حاصل کند که نه تنها داده های خام شما به طور حرفه ای و معتبر به دست می آید، بلکه بی طرفانه و از نظر فنی نیز ارزیابی شده است. مالکیت و ترویج هنر خود را.
  • رهبران شرکت‌ها افرادی را می‌خواهند که بتوانند فکر کنند، اما همچنین افرادی که می توانند. یک برنامه نمی تواند منحصراً بر تفسیر و زمینه سازی محیط خارجی شرکت تمرکز کند. همچنین باید به یافتن راه حل های خلاقانه و کمک به اجرای آنها کمک کند. متخصصان اطلاعاتی به طور منحصر به فردی برای این کار مناسب هستند و در صورت لزوم، ما باید رهبری را در این فضا نشان دهیم. ما دنیا را متفاوت می بینیم و دیدگاه هایی که بدیهی می گیریم همیشه برای دیگران واضح نیست. قدر منحصر به فرد بودن خود را بدانید. این بزرگترین ارزش افزوده شماست. ولی… ..
  • نشان قدیمی خود را روی در قدیمی بگذارید. تجربه شما در (انتخاب یک آژانس 3 حرفی) عالی است، اما می تواند به همان اندازه که یک “اعتبارنامه” است، “عصا” باشد. بیرون از میخانه، رهبران شرکت ها علاقه ای به “چگونه کارها را انجام دادیم” ندارند. تو دیگه اونجا کار نمیکنی تو اینجا کار میکنی آنها فقط به چگونگی شما علاقه دارند من دارم میروم انجام کارها و چگونگی ایجاد فرصت ها یا کمک به شرکت در مدیریت ریسک. عدم امکان جدایی چگونه ما (با یک رشته فنی که ثابت می ماند) کار می کنیم چرا ما عمل می‌کنیم (متغیری که از یک الزام امنیت ملی تا یک الزام تجاری را شامل می‌شود) می‌تواند دیدگاه شما را در مورد ریسک و فرصت‌ها تحت تأثیر قرار دهد و ارزشی را که روی میز حمل می‌کنید کاهش دهد.
  • شما در بیشتر کارها متخصص نیستیدو تعداد بسیار کمی از چالش های شرکتی محدود به دامنه تجربه شما هستند. ایجاد و تقویت روابط در داخل شرکت. کارشناسان اقتصادی، متخصصان امنیت دیجیتال، همکاران ریسک سیاسی، وکلا و توسعه دهندگان کسب و کار دیدگاه منحصر به فردی دارند و ارزش قابل توجهی در افزایش قدرت نتیجه شما دارند. احتمالاً با یک پیام پویا تأثیر بیشتری خواهید داشت.
  • اما حرمت خود را حفظ کن الزام به ارائه دیدگاه مستقل فرصت و ریسک برای مدیریت شرکت در صورت لزوم. همکاری شرکتی با توانایی حرفه ای شما برای اتخاذ موضع و انتقال آن با احترام تضاد ندارد، بلکه مستقیماً به تصمیم گیرندگانی که نیاز به شنیدن آن دارند، تضاد دارد. این حرفه شماست و برای آن پول می گیرید.

قسمت 1 هوش شرکتی را در The Cipher Brief بخوانید

Cipher Brief میزبان جلسات توجیهی خصوصی با مجرب ترین کارشناسان امنیت ملی و جهانی جهان است. همین امروز عضو شوید

دیدگاه‌ها، دیدگاه‌ها و تحلیل‌های بیشتر مرتبط با امنیت ملی به رهبری کارشناسان را در The Cipher Brief بخوانید.

انتشار کتاب هوش شرکتی: قسمت 2 اولین بار در The Cipher Brief ظاهر شد.